اسپیسر fix 50mm

(دیدگاه کاربر 1)
ویژگی‌های محصول
  • ارتفاع: 50 میلیمتر
  • سایز میلگرد: 6 الی 18 میلیمتر
  • ایجاد پوشش بتنی: 15 تا 120 میلیمتر

اسپیسر fix 50mm مخصوص سطوح افقی و جهت استفاده در کارهای سبک با قطر میلگرد پایین تا mm16 و بار نقطه ای تا ۲۵ کیلوگرم می شود.

موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه مصالح پلاس
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه مصالح پلاس
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه مصالح پلاس تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه مصالح پلاس در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

560 تومان

پشتیبانی تخصصیپشتیبانی تخصصی
ضمانت پرداختضمانت پرداخت
تضمین قیمتتضمین قیمت
تضمین کیفیتتضمین کیفیت
پرداخت آنلاینپرداخت آنلاین

توضیحات

اسپیسر fix 50mm

اسپیسر fix 50 میلیمتر

– مناسب برای سازه های سبک
– قابل استفاده در سقفهای کامپوزیتی و پانلها

اسپیسر fix 50mm مخصوص سطوح افقی و جهت استفاده در کارهای سبک با قطر میلگرد پایین تا mm16 و بار نقطه ای تا ۲۵ کیلوگرم می شود. بیشترین مورد استفاده از این اسپیسرها در سقف های سبک و دال های کامپوزیت و کف سازی بافته شده با میلگردهای سبک می باشد. میزان مصرف اسپیسرهای سبک به طور متوسط در هر متر مربع از مساحت شبکه آرماتوربندی ۴ عدد می باشد.

ملاحظات مربوط به نگهداری اسپیسر fix 50mm:

  •  هنگامی که اسپیسرها برای مدت طولانی زیر نور مستقیم آفتاب قرار دارند، شکننده می شوند. بنابراین پوشاندن آنها در چنین شرایطی الزامی است.
  • ماده اولیه مورد استفاده در تولید اسپیسرها پلی اولفین می باشد. این نوع پلاستیک در مقابل مواد اسیدی و بازی مورد استفاده در صنعت ساختمان مقاوم هستند.
  •  استفاده از اسپیسرهای پلاستیکی در شرایط آتش سوزی بی ضرر بوده و این مطلب توسط موسسه فن آوری ساختمان در برلین تائید شده است.
  •  استفاده زیاد و بیش از حد روغن برای قالب بندی ممکن است باعث عدم پیوستگی کامل بین اسپیسرها و بتن اطراف شود. بنابراین باید دقت کافی در این خصوص به عمل آید.
  •  استفاده زیاد و بیش از حد روغن برای قالب بندی ممکن است باعث عدم پیوستگی کامل بین اسپیسرها و بتن اطراف شود. بنابراین باید دقت کافی در این خصوص به عمل آید.

اسپیسر بتن یا فاصله گذار قطعاتی کارآمد در صنعت ساختمان می باشند که برای پوشش میلگردها در سازه های مسلح مانند دیوارها، پی ها و … در پروژهای سد و تونل و ساختمان ها به کار می رود. در حالت کلی اسپیسر بتن برای فاصله گذاری بین میلگرد و قالب استفاده می شود.

اسپیسر بتن پوشش و محافظ بتنی روی آرماتورها در برابر هوا و اثرات دیگر می باشد. اسپیسر بتن (فاصله نگهدار) در سایزهای مختلف ایجاد پوشش های میلگردی از ۱۵ میلیمتر تا ۱۵۰ میلیمتر طراحی و تولید می شوند.

مزایای مهمی که اسپیسر fix 50mm بتن دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– یکپارچگی پوشش روی سطخ آرماتورها

-اقتصادی و مقرون به صرفه بودن اسپیسر بتن

– سبک بودن وزن اسپیسر بتن و حمل آسان آن

-افزایش سرعت در حین کار برای پوشش میلگردها و در نیجه افزایش سرعت اجرای پروژه

-درگیر بودن کامل بتن به خاطر وجود حفره در ساختار خود

-عدم جابجایی میلگردها به دلیل وجود قفل کن در اسپیسر بتن

مهندسان و طراحان گرامی می توانند برای کارهای سبک و سریع از فیکسچیرهای  استفاده کنند .از fixchair برای زیر میلگرد در سقف و کف استفاده می کنند. قیمت بسیار مناسب ، استحکام کافی و اندازه های متنوع از مزایای فیکسچیر محسوب می شود.

توضیحات تکمیلی

ارتفاع

50 میلیمتر

سایز میلگرد

6 الی 18 میلیمتر

ایجاد پوشش بتنی

15 تا 120 میلیمتر

1 دیدگاه برای اسپیسر fix 50mm

  1. 5

    حسن امیری پاسخ

    اگر تراکم ارماتور بالا دارید اسپیسر fix نخرید..ممنون از مصالح پلاس که موارد مصرف رو نوشته

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسه محصول: mp-1292