سیمان پاکتی تیپ ۲ تهران

(دیدگاه کاربر 1)
ویژگی‌های محصول
  • نوع سیمان: سیمان نوع 2
  • وزن: 50 کیلویی

مدت زمان تحویل سیمان تیپ ۲ تهران در فروشگاه مصالح پلاس حداقل ۴ روز کاری میباشد

هزینه حمل به صورت پس کرایه میباشد.

بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه مصالح پلاس
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه مصالح پلاس تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه مصالح پلاس در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

40,000 تومان

پشتیبانی تخصصیپشتیبانی تخصصی
ضمانت پرداختضمانت پرداخت
تضمین قیمتتضمین قیمت
تضمین کیفیتتضمین کیفیت
پرداخت آنلاینپرداخت آنلاین

توضیحات

 

 

سیمان پاکتی تیپ ۲ تهران

سیمان تیپ ۲

سیمان متوسط یا اصلاح شده تیپ دوم سیمان پرتلند می باشد. این نوع سیمان در مقابل حرارت هیدراتاسیون و در برابر حمله سولفات های در حد متوسطی عمل می کند.
توجه داشته باشید مقاومت فشاری سیمان نوع دوم در مقایسه با نوع اول کمتر است چرا که سیمان تیپ دو دیرتر و کندتر از سیمان معمولی سخت و سفت می شود. سیمان اصلاح شده در هنگام گیرش، حرارت کمی را تولید می کند.
در بتن ریزی های حجیم از این نوع سیمان استفاده می شود و دلیل این امر ایجاد حرارت کمتر در هنگام گرفتن بتن می باشد و در نتیجه حجم بتن ریزی کاسته نمی شود. استفاده از این سیمان در محیط و مکان های خاکی-آبی که غلظت یون سولفات در حد متوسط می باشد و همچنین برای بتن ریزی در مناطق گرم نیز مناسب می باشد.

طبق استاندارد ملی به شماره ۳۸۹ ISIRI تولید می گردد. سیمان پرتلند نوع ۲ برای ساخت بتن هایی که حرارت هیدراسیون متوسط در آنها ضروری بوده و حمله سولفاتها به آنها در حد متوسط باشد ، مورد استفاده قرار می گیرد . به سبب محدودیت فاز آلومینات وکمتر بودن فاز سه کلسیم سیلیکات در این سیمان ، که سبب ایجاد خواص ویژه فوق الذکر می شود ، مقاومت فشار اولیه و نهایی ملات استاندارد آن کمتر از سیمان پرتلند نوع ۱ است . این سیمان در کلیه سازه های بتنی قابل استفاده می باشد و در محیطهای آب و خاک که غلظت یون سولفات در حد متوسط ( طبق آئین نامه بتن ایران ” آبا ” ، برای شرایط محیطی متوسط در محیط آبی غلظت یون سولفات کمتر از ۱۲۰۰ppm و در محیط خاکی کمتر از ۵/. % می باشد) است ، کاربرد دارد. برای بتن ریزی در هوای نسبتاً گرم که خطر افزایش دمای بتن معمولی به بیش از ۳۲ درجه سانتیگراد و بتن حجیم به بیش از ۱۵ درجه سانتیگراد وجود دارد ، این سیمان کاربرد گسترده دارد.

توجه : برای استفاده در محیط های حاوی یون کلر و سولفات به طور همزمان و در محیط های حاوی غلظت های زیاد یون سولفات و همچنین بتن ریزی در هوای سرد مصرف این سیمان توصیه نمی شود.

 

توضیحات تکمیلی

نوع سیمان

سیمان نوع 2

وزن

50 کیلویی

1 دیدگاه برای سیمان پاکتی تیپ ۲ تهران

  1. 1

    مهدی پاسخ

    واقعا متاسفم واسه همه و از همه بیشتر خودم که تو کشوری زندگی میکنیم که یه جنس تو چند هفته باید این همه قیمتش تغییر کنه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسه محصول: 771